2010. október 6., szerda

Mennyi "vas" lehet még elegáns?

Ahogy elbogarásztam az ipari / loft berendezések világában, sok darab nagyon megtetszett mindkettőnknek. A teljesen eklektikus koncepcióba persze bele is illene, de mégsem mertem nagy erőkkel belevágni a vásárlásba, mert egyelőre féltem attól, hogy fog és milyen mennyiségben ízlésesen illeszkedni az addig a fejemben lévő kastély-minimál-keleti-rusztikus-glamúros katymaszba.

Ahogy körülnéztem, kicsit megnyugodtam, egy-két bútorral nyugodtan eshetünk szerelembe, mert egyrészt szinte minden helyiségben megtalálja a helyét, másrészt úgy tűnik teljes harmóniában megfér a többi kedvenccel is. 

Íme néhány példa: 

Konyhában és étkezőben minden stílusban és mennyiségben:










A nappaliban is rendben







A fürdőben már nem is kérdés miből lesz a zuhanyfal






A 'home office'-nak kimondottan jól áll








A praktikus komód minden helyiségben kötelező









És még a hálószoba is szereti














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése