2012. július 30., hétfő

Bújom az antiklerakatokat...

Bár a ma spontán útba ejtett antikkereskedésnek csak a külső kapuját találtam nyitva, ennek kivételesen kimondottam örültem.  Most ugyanis célzottan a lámpabeszerzésekre koncentrálok - rájöttem, hogy nagyon sok kell még belőlük. Az ilyen kincsestárakban viszont az ember kiszámíthatóan ellenállhatatlan apróságok garmadájába botlik, melyek beszerzését jobb esetben nem bánja meg, legfeljebb a rájuk költött összegnek tudna utólag jobb helyet.
Szóval kész felüdülés volt, hogy a birtoklási törekvéseken felülkerekedhetett valamiféle skanzen-élmény. Az ember nagyságú Gulliver-szék tetszett legjobban.
Azért nagyon kíváncsi lettem mi lehet belül, ott, ahol ez van kívül. És egy-két ma látott darab árának   is mindenesetre utánanézek a lerakat honlapján...


1 megjegyzés: